Luin äsken vanhaa päiväkirjaani. Mä en kyllä ymmärrä, mix mä oon kirjoittanut päiväkirjaan kaikkea soopaa, enkä edes sitä miten hauskaa meillä oli Aunen kanssa kun me juteltiin Pentin ja Antin kanssa. Minä ja Aune olimme ensin verivihollisia, mutta sitten meistä tuli hyviä ystäviä, ja meillä oli hirveen hauskaa, monesti jouduimme seisomaan tunnilla, kun me naurettiin niin hirveesti. Nythän se Aune tulee kansalaiskouluun syksyllä, jännittää, onkohan se yhtä kiva kuin silloin. Jos on, niin me voitais Paulan ja Aunen kanssa olla kolmestaan. Alkaisipa jo koulu! Olis taas kiva nähdä Ilukin, kun se tulee kansikseen. Ehkä Ilu ja Aune joutuvat samalle luokalle.

Vain kyllä minua huvittaa sekin juttu kun me voikkatunnilla ei Paulan kanssa oltu tuotu suksia ja jouduttiin kävelemään. Me käveltiin hirveen hitaasti ja neurettiin kauheesti ja koulu oli jo loppunut, kun me tultiin takas. Sitäkään mä en oo kirjoittanut. Ja monta muuta hyvää tapausta on jäänyt kirjoittamatta.