Olipa päivä! Teppoa mä en nähny, tainnu, kuin yhen kerran, kun se kulki kavereineen minun, Paulan, Pirjon ja Sirkan taitse. Mä ja Paula hymyilimme toisillemme. En mä tiedä, mix, mutta meillä on vain sellainen tapa. Ai niin, näinhän mä Teppoa tosiaankin silloin, kun se tuli kouluun. Mä hymyilin sille ihan vahingossa ja käänsin heti katseeni toiseen suuntaan.

Me, Paula ja minä, olimme hirveällä naurutuulella tänään. Naurettiin sitten melkein vaikka millä. Ja räiskytettiin rapaa. Paula sanoi, että roiskutetaas rapaa ja minä sanoi, että "joo" ja polkaisin jalallani rivakasti rapakkoon, josta räiskyi rapavettä sekä Paulan että erään pikkupojan lahkeelle. Pikkupoika yritti taas räikyttää vettä mun päälle, mutta minä ja Paula juostiin nopeasti pakoon. Kaisu ja Maija H. jotka tulivat meitä vastaan, sanoivat, että eräät ne rapaa räikyttelee. Sitten seuraavalla kierroksella (me kierrettiin kirjastotalon ympäri) eräs oppikoulun poika räiskytti rapaa mun lahkeille. Mä sanoin että "kauheeta" ja juoksin pois. Mä taidan olla muuten yhtä kova juoksemaan pakoon kuin Teppo.

Tänään sitä on kyllä vedellä leikitty! Eräs Petrin kaveri, jonka kaveri on Kalevi H., ampui sellaisella ruiskulla mulle vettä kaulaan. Se oli se leveäharteinen, jolla on aika pitkä vaalea tukka, siniset farmarit ja tummanruskea toppatakki.

Ja kyllä me Paulan kanssa aina nauretaan eräällä väkäleualla pojalla. Voi että se on hassun näköinen.

Sitten historiantunnin alussa Jukka otti minun kynäkotelon, mutta minäpä tempaisin takaisin! Minun kynäpenaaliahan ei aina kaivella, niin!

Tänään myös Maija ja Kaisu tekivät mulle sellaisen jutun. Maija otti käteni, pyöritti sormeaan kämmenessä ja kysyi: "Tuntuuko miltään?" Minä sanoin, että "Ei." Sitten Maija ja Kaisu nauroivat, ja sanoivat, että sinä sanot ukolles hääyönä sängyssä "Ei." Itse kyllä toivon, että en olisi sentään aivan niin kylmä. Joku Merjan kaveri oli sanonu: "Mitä sinä hankaat?" Sirpa oli sanonut: "Kohta syttyy tuleen" Irmeli oli sanonut: "Koskee." Mä teen sen kokeen kyllä Katrille vielä, jahka tässä nyt ehtii.

En mä viiti enää pulista. Hei!