Tänään toka välitunnilla kun mä seisoin yksin, tuli Lea mun luo juttelemaan. Oli kiva. Me juteltiin ja naurettiin koko välitunti. Naurettiin huonoilla numeroillamme.

Me saatiin ne matikan kokeet. Mä sain 8 1/2. Oli monet saanu kuutosia ja viitosiakin. Vaikka jomma on niin helppoo! Varsinkin ne trigonometriset funktiot. Sain yhestä tehtävästä 0 koska olin ymmärtänyt väärin koko tehtävän. Sitten yhdestä puoli pistettä koska siinä oli pieni laskuvirhe.

Tänään tanssittiin voikkatunnilla. Kyllä nyt riitti tanssiin hakijoita. Tanssin Erjan, ja viiden muunkin kanssa, mm. Leilan. (Leila tanssi inhottavasti. Aina töni mua toisia vasten). Pauliinakin tanssi muutaman kerran, mutta ei niin monesti kuin minä.

Sirpa ja Maija "kiusasivat" minua poikaystävillä. Luulivat, että minä välitän Jukasta ja hänen serkuistaan. Sanoin että en ainakaan Jukasta piittaa.

Kehno kun tuntis ton Joensuun vähä paremmin niin olis kiva käydä tapaamassa Eskoa. Kyllästyttää tämä tavallinen kouluelämä. Ja kotona kans ihan tylsää. Aina pitää niitä samoja seiniä töllöttää.

Mä näin viime perjantaina yhden pojan. Se tuli mua vastaan pihalla koulun jälkeen. Kivan näkönen! Toivoin, että olisin tänäänkin nähnyt sitä poikaa, mutta turhaan. Ei siitä näkynyt vilahdustakaan.

Isän perkele taas vittuilee tuolla tuvassa. Ei se muuta paljon osaa sanoakaan kuin vittu, vittu, vittu ja vielä kerran vittu. En voi sietää puheliaita ukkoja. Äijä puhua purpattaa yölläkin niin että ei saa nukkua. Mä en kyllä mene naimisiin minkään puheliaan ukon kanssa. Ärsyttäviä sellaiset ihmiset jotka jatkuvasti panevat pälä pälä pälä pälä... niinkuin esimerkiksi Paula.

Annikan pulpetissa luki että: "Elämä on taistelua. Päivällä leivästä ja yöllä lihasta." Annika luki sen ja vilkaisi ovelasti Heliin. Sitten me kaikki kolme naurettiin.