Siinä Eskon lähettämässä kortissa on yhdessä kuvassa alaston mies (patsas). Ja vielä edestä päin kuvattuna. Pitäis kysyä, esittääkö se patsas häntä itseään.

Nyt mä taas tollotin Eskon kuvaa, enkä muista yhtään, mitä minun piti kirjoittaa. Mutta kun se on niin komea...Niin suuret silmätkin.

Tänään mä olin eka välitunnin Annikan kanssa, kun Heli oli hammaslääkärissä. Annika on oikeestaan mukavin meidän luokkalainen.

Huomenna on koulua. Ällöttävää! Mutta oikeestaan tämä päivä tuntuukin torstailta vasta, koska mä olin poissa tiistaina. Eikä maanantaina ollu koulua. Sittenhän mulla on vain neljä koulupäivää tällä viikolla.

Tänään kun me noustiin koululta linja-autoon, mä menin Paulasta edelle. Paula sanoi Aunelle: "Eräillä kiire." Ja entäs tänä aamuna, kun odotettiin linja-autoa. Paula kertoi jotakin, että viime vuonna luokkaretkellä jotkut olivat yrittäneet luokanvalvojaa työntää veteen, mutta eivät olleet onnistuneet. Kaisa siihen sanoi: "Sinä tietysti olit siinä mukana työntämässä." Paula suuttui siitä (?) (Mitähän suuttumista siinä oli?) ja sanoi: "Oli siinä kans yks hyvä vitsi." Mua vähän hymyilytti, muutkin olivat hetken aikaa (pari sekuntia) vähän hämmästyneen näköisiä. Kaisa yritti jotakin selittää, että mitä suuttumista siinä nyt on.

Kaunikuva-normal.jpg