Voi juku viimeistä tuntia tänä päivänä. Jukka, Pasi ja Kimmo lainasivat minulta kyniä ja kumeja. (Pitäisköhän pestä). Uskotko, minä alan kyllästyä näihin reunakoristeisiin. Loppus äkkii tää päiväkirja, niin sais uuden.

Teppo ei taaskaan tänä päivänä ollut näkevinäänkään mua. En mäkään kyllä pahemmin vilkuillut. Mutta kyllä se on sit söötin näköinen. Ja muodikkaita kuteita sillä kundilla on aina. Se vyötäröpituinen takki onkin vakosamettia, eikä mokkaa niin kuin ennen luulin. En tullut hurmaltani kunnolla katsoneeksi. Mutta nyt katoin, kun hurma hupeni, juu. Tepolla on paljo vihreetä kuteissa. Sehän onkin harmaan ja ruskean ohella suosituimpia muotivärejä. Ekaski Tepolla on vihreä takki, vihreät housut. Ja sitten puska. Sitä mä en kahtonu oliko se sininen vai viihireeä. Teppo on jänskin näköinen kun sillä on tummat kledjut ja sit vielä mustat sormikkaat. Ja sit "kaiken lisäks" tumma tukka ja tummat silmät. Musta mies. Minä olen Lady in Black. Rakastan sitä levyä tällä hetkellä. Look Wot You Dunkin sai jäädä toiseksi. Lady in Blackissa on kiva musa ja sit jännät, mystilliset sanat, kun nainen mustissaan tulee miehen luo ja se mies rakastuu siihen. Sitten se mies tahtoo suudella ladya. Lady syleilee häntä ja häipyy pois. I love macabre-rock.

Nyt enkku on muutunu kivaks kun Täipää istuu oven toisella puolella ja mä toisella. Että tulee siitä opiskelemisestakin ehkä jotain.

Voi ku mä saisin vyötäröön asti olevan villa- tai akryylipuseron, villatakin tai kangastakin. Maaritilla on on ihana vyötäröpituinen pusakka. Vihreä tietysti.

Missähän Heikki on? Onkohan se eronnu koko koulusta kun sitä ei näy. Sirpa on meidän luokalla. Jarkon mä oon nähnyt pari kertaa. Pekkaa mä en oo myöskään nähny. Pekka oli kiva. Mutta ei nyt aivan NIIN kiva. Ujot pojat on musta kivoja kun ne ei oo aina räkättämässä.

Jos mä tai paremminkin kun mä saan sen puseron, otan vihreän tai vyötäröpituisen. Toivottavasti löytyy sellainen joka on kumpaakin. Mutta kirkonkylältä sitä ei tietenkään löydy. Joensuusta voisi löytyä. Stadista. No måi!

Ai niin, siitä Lemmikistä vielä. Se kulki koulun käytävällä kaulakkain erään vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, kapeakasvoisen, lyhyttukkaisen pojan kanssa. Sillä oli muistaakseni vaaleanharmaa takki. O-oo! No måi nyt viimeinkin.