Don elää! Kaikki muut Sladen jäsenet olivat arvelleet, että Don kuolee, mutta nyt se rummuttelee jo täysillä.

Erja kyllä sanoi tänä aamuna hyvän sanonnan eräästä henkilöstä, joka oli hänen mielestään hölmö: "Sitä on varmasti pienenä kannettu jenkkikassissa kannokossa, eikä ole kantojen kohalla nostettu."

Entäs kun mä tulin lutikalta oppikoulun puolelle, niin H. ja S. tulivat vastaan. S. tuijotti ja melkein hymyili. Mä katoin heti toiseen suuntaan, että ei tule samanlaista tuijotusta kuin viimeks.

Ruotsin tunnilla Erja kysyi multa mitä on surullinen ruotsiks (me tehtiin käännöstehtävää). Mä en tienny. Sitten mä muistin vähän ajan kuluttua sen sanan, mut en sanonu Erjalle, koska mä luulin et se on kysyny joltain muulta. Sitten Erja alko tuhahdella omituisesti niinkuin meidän Maija suuttuessaan. Mä katoin, että mitä se oikein tuhahtelee. Ja sitten Erja kysy, että joko sie löysit sen. Mä sanoin: " Joo. Se on ledsen." Sen jälkeen se ei enää tuhahdellu.

Ilu kulki ihan mun läheltä mutta mä en ilenny katsoa sinne päinkään.

Tänään arvottiin uus istumajärjestys. Mä jouduin istumaan oviriviin toka pulpettiin. Hannu L. istuu mun edessä ja Annika takana.

Muuten siinä mun uudessa pulpetissa ruotsinopettajan luokassa lukee: "Ilkka" oikein isoilla kirjaimilla. Sattuipas sopivasti.

Paula autosta tultua sanoi että Katri ja Hilkka eivät virkkaneet toisilleen mitään, vaikka istuivat vierekkäin. Mä sanoin: "Hilkka ensin vielä istui Kaisan vieressä vaan sitten vaihtoi Katrin viereen. Mutta eihän sitä tietysti ole pakko jutella jos ei huvita. Jos ne vaan haluavat olla toistensa lähellä." Paula sanoi: "Jos ne on homoja." Nauratti. Voi sitä silloin nauraakin kun IV luokka ei oo koulussa.