Tänään meidän pelatessa pesäpalloa oli kirkonkylän kansakoulun ja Pekkalan koulun pojilla jalkapallo-ottelu. Ilu ei pelannut oikein aktiivisesti. Se oli puolustajana maalin luona. Mutta kyllähän se aika hyvin pelasi, vaikka ei hulluna juossutkaan pallon perässä. Kirkonkylän kansakoulu voitti. Kerran kun tuli maali, niin Ilu nosti kätensä ylös ja huusi ja tsiikasi tänne päin. Mutta kyllä se vilkuili muulloinkin meitä. Mutta eihän sitä nyt jouda kesken pelin töllöttelemään muualle, ei Ilu joutanut enkä myöskään minä.

Paula oli löytänyt vintiltään Sladen ison kuvan ja pannut sen vintin seinäle. Paulakin sanoi, että Slade on hyvä yhtye. I think that Slade is best!

Tuula tuli Paulan luokse yöksi.

Tänään oli kauhea kiista taksinodotuspaikalla siitä, kuka menee eteen istumaan. Paula olisi halunnut mennä Tuulan kanssa eteen. Ja kun Anni sai just tänä päivänä päähänsä, että hänen on päästävä Päivin kanssa eteen. Meitä oli siinä tappelemassa: Tuula, Paula, minä, Anni, Päivi, Seija, Katri. Anni sanoi että tänään menevät hän ja Päivi eteen ja huomenna minä ja Seija. No, sittenhän se nähdään.

Meillä on muuten taas uusi auto, Isuzu Bellett nimeltään. Isä oli hankkinut sen eilen ja nyt minä vasta sen huomasin.

Me käytiin Uimaharjussa Pekan asussa. Siellä ei ollu  sopivan kokoisia vaaleansinisiä farkkuja, niin että mä otin mustat samettifarkut. On nekin aika hyvän näköiset. Moi!