Niin se alkoi taas koulu. Eka tunnilla me ommeltiin housuja. Merjalla ja Sirpalla on housut samaa kangasta kuin minulla. Ei SE mitään, mutta kun Sirpa rupesi tekemään boleroa ja äiti teki mulle hiihtoloman aikana boleron, niin se alkaa mennä jo liiallisuuksiin. Mä olin niin hämmästynyt, etten uskaltanut sanoa mitään. Kyllä suututtaa!

Toka tunnilla meillä oli suomea ja me luettiin. Kolmannella tunnilla meillä oli laulua. Ennen laulutuntia me Irmelin kanssa mentiin kaupalle ja Juuso tuli meitä vastaan. Hän tuijotti suoraan eteensä näkemättä meitä. Minusta tuntuu että olen jo "out".

Kun me mentiin kauppaan, Jarkko seisoi meidän takana olutkorien luona. Irmeli kuiskasi minulle: huomasitko? Minä en ollut huomannut mitään erikoista ja Irmeli kertoi minulle ulkona, että Jarkko oli ottanut neljä olutpulloa takkinsa alle. Me myöhästyimme laulutunnilta. Jarkko tuli sinne sitten vielä myöhemmin.

Maantietotunnin alussa saimme valokuvat, sitten juoksimme nopeasti katsomaan filmiä Neuvostoliiton koulusta ja työstä Neuvostoliitossa. Sitten mentiin taas ulos. Sinä välituntina 1A:laiset saivat valokuvansa. Teppo jäi tuoleja laittelemaan juhlasaliin ja tuli sitten äkkiä hakemaan kuvansa ja juoksi taas iloisena takaisin juhlasaliin. Luokanvalvojan tunti oltiin kanssa katsomassa filmiä Neuvostoliitosta. Pirjo L. näytti meille 1A:n luokkakuvaansa. Teppo oli siinä hirmu kivan näköinen.

Maaritilla oli taas hienoja vaatteita, sellainen sininen merimiespusero ja sotilaan takki. Kyllä ne eräät on  rikkaita!

P.S. Minulla on jo valmis kirjeenvaihtoilmoitus Tuulia-lehteen. Ei puutu kuin postimerkit.