Tästä päivästä haluan kertoa, että:

Hauskoja, hyviä asioita:

- Piirustustunnilla Raili P:n tyhmyyttä oli: Kun minulta putosi värilaatikosta läpykkä lattialle enkä huomannut sitä, Raili otti sen maasta, ja kysyi Irmeliltä ja muilta kenen se on mutta ei älynnyt kysyä minulta. Kun se ei ollut muiden, niin hän vei sen roskakoriin. Minä rupesin katsomaan, että eihän se vain minun ollut. Sanoin Railille, että se lappu jonka veit roskakoriin oli minun mutta Raili ei hakenut enkä minä hakenut. Nauroimme hirveästi.

- Heikki ei tykkää Maaritista.

- Erja tykkää Rauno S:stä. Sen osoittaa nämä merkit hänen käsissään: ruutu ja hertta + EP (piirretty tussilla). Selitys: RS + EP. Ja sydämen kuva jossa on nuoli, joka tarkoittaa että hänen sydämensä on "ammuttu." Erja on saanut kaksi rakkauskirjettä tältä.

Ikävät, pahat asiat:

- Paulan äiti oli nähnyt Paulan vihkon, jossa oli näitä meidän piirtämiämme tuhmia kuvia ja oli vihainen. En tämän takia enää ikinä käy Paulan kotona.

- Heikki rakastaa Päiviä tai Pirkkoa.

- Vielä yksi hyvä: Minä rakastan Karia.