Moicca vaan! Mä lueskelin äsken vähän noita toisia päiväkirjoja. Kyllä niillä saa nauraa!

Mä näin muuten viime yönä unta Teposta. Se oli pihamaalla Paulan ja Katrin kanssa. Sitten Teppo lähti heidän luotaan ja Paula tuli minun luokseni. Minä kysyin Paulalta, että mitä se sanoi teille? Paula sanoi, että hän ei sano sitä, sillä Teppo haluaa sanoa sen itse sinulle. Sitten Paula antoi minulle muoviset vihkon kannet (muistan vieläkin, niissä oli keltainen pohja ja pieniä punaisia kukkia) joihin sisäpuolelle oli kirjoitettu jotakin että minun pitäisi tulla katsomaan jotakin peliä jossa Tepolla olisi keltainen pusero ja mustat housut yllään pelatessa, että erottaisin hänet toisten joukosta. Sitten loppuun oli kirjoitettu, että: "Mä taidan rakastaa sua." Sitten mä heräsin ja mä petyin hirveesti kun se oli vain unta.

Muuten, ei tunnu yhtään talvelta, kun lunta on niin vähän.