Vieläkään Esko ei ole kirjoittanut. Mikä hänellä oikein on? Matkoilla? Suuttunut? Sairaana? Kuollut? Rakastunut johonkin toiseen tyttöön?

Eilen Paula käyttäytyi ihan röyhkeästi kun me, Katri, Merja, Seija ja mä seisottiin samassa ryhmässä, Paula tarjosi karkkia kaikille muille paitsi mulle. Minua vähän hymyilytti. Kyllä se yrittää.... mutta turha luulla että minä menen kerjäämään häneltä ystävyyttä. Saan minä muitakin, perkele! Jos en saa, niin olen sitten vaikka yksin mieluummin. Sitten kotimatkalla neiti oikein syödä naposteli Suffelia, mutta mä menin hänestä edelle.

Tänään ei ole tapahtunut mitään erikoista. Kirjoitin taas sitä kertomusta siitä tytöstä. Tuskin minusta kirjailijaa koskaan tulee. Mutta kirjoittelenpahan omaksi huvikseni. Aineesta mä oon saanu numeroita 7- :stä 9-:ään eli keskimäärin 8 -. Aika huonosti. Mutta kun on niin ällöjä aiheita. Perjantaina mä kirjoitin aiheesta: "Liikenneonnettomuuksien tavallisimmat syyt"  hyvin monet kirjoittivat "kesäsuunnitelmia" ja "miten hoidan terveyttäni" En mä kesäsuunnitelmista osaa mitään kirjoittaa kun mulla ei sellaisia olekaan.