Mä aion hankkia Sladen (äänitetyn) kasetin lähiaikoina. Ehkä sen uusimman "Old, new, borrowed and blue."

Mä yritin tänään tehdä tuttavuutta Pauliinan kanssa, mutta siitä yrityksestä tuli täys paska. Nimittäin mä pyysin häntä tulemaan auttamaan minua yhdessä asiassa. Ensin se oli hämmästynyt. Sitten muljautti melkein murhanhimoisen katseen, mutta lähti kuitenkin. Sanaakaan ei sanonu. Mä vähän aikaa kiroilin mielessäni. Auttamistoimenpiteen jälkeen Pauliina kiirehti takaisin pylväänsä luo. Mä jäin seisomaan siihen pylvääseen, joka oli lähinnä vessaa. Voi että minkälainen paska-akka senkin piti olla! Mutta tulipahan ainakin kokeiltua. Vaan toista kertaa en sen luokse kyllä mene!

Mä muuten aloitin kirjoittamaan uutta tarinaa. Siinä kerrotaan minä-muodossa ujosta kaupunkilaistytöstä. Kerron lisää sitten tarkempaan, jos saan sen kirjoitettua valmiiksi.

Voi rakas Esko, kirjoita pian! Mä kuolen ikävään!